Ris og Ros
Hos Bilernes Hus ønsker vi at være dit naturlige valg, når der skal handles bil, eller bilen skal på værksted. Vi ønsker at gøre en forskel og gøre det nemt at være godt kørende. Derfor går vi også langt for at sikre os, at du som kunde altid er tilfreds, og at vi leverer kundeservice i verdensklasse.
Vi sætter pris på din mening!
Har du haft en oplevelse, hvor vi har gjort en forskel for dig, din familie eller virksomhed, så send os meget gerne en mail med din historie. Vi bruger det som intern motivation, og gode oplevelser kan bringe smilet frem på enhver. Det er derfor, vi er her.
Skriv til [email protected]
Kunne vi gøre det bedre?
Har du haft en uheldig oplevelse i vores bilhus så kontakt os endelig. På vores risros-postkasse tager vi alle henvendelser seriøst og sørger for at hjælpe dig i mål. Oplys gerne så detaljeret som muligt, så vi har bedst mulighed for at hjælpe dig.
Skriv til [email protected]
Hos Bilernes Hus er vi medlem af De danske bilforhandleres brancheorganisation, og du kan derfor klage til Ankenævn for Biler.